HTML

Értékesítés

Ez a blog az értékesítésről, eladásról, illetve ezen területek problémáiról szól.

Friss topikok

  • Profi: Az emberek nagy többsége utál eladni - " ügynökösködés, nincs az a pénz amiért hajlandó lennék rá ... (2008.11.24. 13:45) Képzés ajánló
  • Bertold: Pár hete beszélgettünk a kollégákkal, hogy ki milyen képzéseken volt eddig. A tréningek száma az v... (2008.09.30. 15:13) Az értékesítés problémái II.
  • Bertold: Ez igaz, bár nekem elég fura volt megtapasztalni, hogy tényleg így van. Sokszor a logikát, meg rac... (2008.09.30. 15:10) Az értékesítés alapjai (szerintem).

Linkblog

Értékesítői blogok.

2008.11.27. 22:09 :: Angel Wing

Ahogy szétnéztem a neten azt láttam, hogy jó pár olyan blog van ami kifejezetten az értékesítéssel foglalkozik. Ami még feltünt, hogy alig találsz rajtuk pár bejegyzést.

Azt gondolom, hogy egy bloghoz idő kell, hogy felfusson, illetve gyakran kell frissűlnie.

A kérdés az, hogy akik elindították ezeket a blogokat, mennyire voltak türelmes emberek? Ha nem viszik a blogjukat tovább, akkor mennyire kitartóak egy ügyfélnél?

Nekem volt olyan ügyfelem, akinek 5 év alatt tudtam végre eladni. Nála viszont abszolult megérte a türelem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanadjeltobbet.blog.hu/api/trackback/id/tr86792230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása