HTML

Értékesítés

Ez a blog az értékesítésről, eladásról, illetve ezen területek problémáiról szól.

Friss topikok

  • Profi: Az emberek nagy többsége utál eladni - " ügynökösködés, nincs az a pénz amiért hajlandó lennék rá ... (2008.11.24. 13:45) Képzés ajánló
  • Bertold: Pár hete beszélgettünk a kollégákkal, hogy ki milyen képzéseken volt eddig. A tréningek száma az v... (2008.09.30. 15:13) Az értékesítés problémái II.
  • Bertold: Ez igaz, bár nekem elég fura volt megtapasztalni, hogy tényleg így van. Sokszor a logikát, meg rac... (2008.09.30. 15:10) Az értékesítés alapjai (szerintem).

Linkblog

Pár jó tanács a gazdasági túlélésehez!

2009.08.12. 09:13 :: Angel Wing

Alább Patrick Valtin cikkét olvashatjátok, amely 3 szabályt ismertet meg veletek, céged, válalkozásod túléléséhez:

ELSŐ SZABÁLY:

HA ISMERED A TÖRTÉNELMET, NINCS OKOD AZ AGGODALOMRA! A jelenlegi gazdasági válság “csak” megismétlése egy múltbelinek. Emlékszel a “Fekete Hétfőre”? Ez 1987. október 19-re utal, amikor a világ tőzsdéi összeomlottak. A Fekete Hétfői összeomlás a százalékban mért legnagyobb mértékű egy napos krach volt a tőzsde történetében. A Világ tőzsdéi mégis kevesebb, mint 1,5 év alatt új erőre kaptak.

Aztán, senki sem felejtette még el az 1991-92-es világválságot, rögtön az iraki háború után: a hatalmas olaj-áremelkedéseket, az ingatlanpiaci árak meredek zuhanását és a hitel válságot (a 80-as évek hírhedt kölcsön- és megtakarítási összeomlásait). A válság 1994-ben ért véget, és a világ tőzsdéi kevesebb, mint 2 éven belül csúcsértékeket értek el.

Alig hagytuk még magunk mögött a 2001-2002-ben történt eseményeket. A támadásoknak jelentős gazdasági hatása lett az USA piacára és a Világpiacra. A New Yorki Tőzsde (NYSE), az American Tőzsde (AMEX), and NASDAQ nem nyitottak ki szeptember 11-én, és szeptember 17-ig zárva maradtak. Amikor a tőzsdék megnyitottak, a Dow Jones Industrial Average (DJIA) tőzsdei indexe 684 ponttal esett, vagyis 7,1%-kal, 8.921 pontra, ami egynapos zuhanási érték-rekordot döntött. A hét végére a DJIA 1.369,7 ponttal csökkent (14,3%), a történelem legmagasabb egy heti érték-csökkenését eredményezve.

A fellendülés gyorsabban jött mint vártuk. A világ tőzsdéi kevesebb, mint két éven belül megint példátlanul magas értéket értek el, és 6-7 hónappal ezelőtt még mindig felfelé kapaszkodtak.

Mi tehát a történet lényege?
A válságok mindig fellendüléseket hoznak, és ezek sokkal hamarabb jönnek, mint amit sokan remélni mernek.

Én személyesen át – és túléltem 6 válságot 50 év alatt. Minden egyes alkalommal erősebben és okosabban jöttem ki belőlük, és biztos vagyok benne, hogy Te is!

MÁSODIK SZABÁLY:

Hagyd a rossz híreket FIGYELMEN KÍVÜL! Ne olvass vagy hallgass rossz híreket az újságokban, rádióban vagy a TV-ben! Sajnos a rossz hírek, pletykák és rémhírek hallgatása nem hoz semmi jót a számodra. Rá fogsz jönni, hogy a tömegtájékoztatási eszközök arra specializálták magukat, hogy halálra rémítsenek!

Amikor ezt megérted, akkor csak a jó hírekre leszel vevő! Hidd el, ott vannak körülötted, és a jó hír jó hírt hoz!

Következetesen ragaszkodj legalább napi egy jó hírhez! Figyelj rá, hogy a barátaidnak, alkalmazottaidnak és kollégáidnak naponta legalább egyszer mondj valami jó hírt!

Egyszer tanácsot adtam egy ügyfelemnek, aki nem tudta, hogy milyen reklámot küldjön ki. Aggódott, hogy az ügyfelei terhesnek érzik az e-mail hírleveleket, amiket kéthetente küldött ki nekik. Azt mondtam: “Duplázd meg! Küldj ki nekik jó híreket!” Megfogadta a tanácsom, és elégedett vevői siker történeteit kezdte el heti rendszerességgel kiküldeni 20.000 főt számláló címlistájára. Soha senki nem panaszkodott többet – és ő “láss csodát” elkezdett több pénzt csinálni!

Tehát, terjessz jó híreket a környezetedben, a magánéletben és a munkahelyeden! Javasold a körülötted élő embereknek is ugyanezt! Vedd magad körül olyan emberekkel, akik jó hírek forrásai – és rövid időn belül nagy változást fogsz tapasztalni a munkádban és az életben!

Én a következő alapelvvel szeretek élni: “Napi egy jóhír a legjobb gyógyír!”

HARMADIK SZABÁLY:

ŐRÜLTEN kezdj el reklámozni! Növeld a kinyúlásodat a piac felé! Ez szó szerint azt jelenti, hogy növeld a kiküldött kommunikációid számát az ügyfélköröd felé! 1000 darab promóciós anyagot küldesz ki egy héten? Küldj ki mostantól 3000-t! Költs kevesebbet a minőségre, de többet a mennyiségre! Nehéz időkben a legtöbb ember és cég befelé fordul, és csökkenti a kinyúlását a társadalom és a piac felé. Ne tedd ezt, mert ez egy végzetes hiba!

Meg kell dupláznod vagy tripláznod a reklámtevékenységeidet! Mi történne a cégeddel, ha stoppolnád a marketing és promóciós erőfeszítéseidet? Elbukna! És mi történik, ha megsokszorozod a promóciós tevékenységedet? A vállalkozásod nőni fog!

Adok egy tippet: Nézz utána, mi volt valaha a legjobb promóciós akciótok! Melyik reklám hozta a legtöbb üzletet? Ismételjétek meg!!!

Nem számít, hogy 1 vagy 5 évvel ezelőtt volt! Nézd meg, hogy melyik reklám volt a legsikeresebb és ismételd meg, DE NAGYOBB MENNYISÉGBEN! Szedd össze a pénzt, hogy megsokszorozd a kinyúlást a piac irányába! Természetesen takarékoskodj; költs kevesebb pénzt kevésbé értékes dolgokra! A céged viszont annak arányában fog növekedni, ahogy te (még mindig) létezel az ügyfeleid szemében. A promóció legyen az utolsó dolog, amit csökkentenél! Háromszorozd vagy még ennél is jobban növeld az aktivitásodat, azzal kapcsolatban, amit valaha is eredményesen reklámoztál!

Következtetés: csináld azt, amit a legtöbben nem csinálnak! Ússz szemben az árral! Csináld azt, amit Warren Edward Buffett (a világ jelenlegi számon tartott leggazdagabb embere – H.N.) javasolt nemrégiben egy interjúban a CNN számára:

Amikor az emberek mohók akkor én aggódom. Amikor aggódnak, akkor én mohó vagyok!

Mindig szeretek tanácsot kapni emberektől, akiknek igazuk volt. Warrent a Forbes Magazin a világ leggazdagabb emberének sorolta be 2008 első felében, nettó 62 milliárd dolláros becsült vagyonnal. A nemrégiben vele készült interjúban nevetett, amikor a riporter megkérdezte tőle, hogy miért nem aggódik a jelenlegi világválság miatt. A válasza ez volt:

Többek között azért lettem gazdag, mert megtanultam ellenkezni a rossz hírekkel…

Szólj hozzá!

Címkék: index reklám gazdaság pénz válság tőzsde túlélés jó hír patrick reklámozás valtin jó hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanadjeltobbet.blog.hu/api/trackback/id/tr691304488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása