Első oka az, hogy mind több vetélytárs van odakinn, aki esküszik, hogy az ő terméke vagy szolgáltatása jobb.
A második oka pedig: a vásárlók soha nem látott mértékben zavarodnak manapság össze. Minél nagyobb a választék, annál nehezebb dönteni. És, biztos te is észrevetted, a vevő szkeptikusabb, mint valaha bárkivel kapcsolatban, aki azt tetteti, hogy birtokában van a helyes megoldás…
Van egy harmadik oka is: az ódivatú, hagyományos eladás többé nem működik. Bármilyen „nagyszerű” érvvel is rukkolunk elő, más „jobbal” állhat elő. Bármiféle „legjobb” logikus bizonyítékot is csatolunk a termékünkhöz vagy szolgáltatásunkhoz, az bár meggyőzheti a vevőt, mégsem garantálja azt, hogy vásárolni fog… mármint Tőled!
Tudj meg többet: http://www.hubbardcollege.hu/webset32.cgi?Hubbard@@HU@@355@@1010217844