HTML

Értékesítés

Ez a blog az értékesítésről, eladásról, illetve ezen területek problémáiról szól.

Friss topikok

  • Profi: Az emberek nagy többsége utál eladni - " ügynökösködés, nincs az a pénz amiért hajlandó lennék rá ... (2008.11.24. 13:45) Képzés ajánló
  • Bertold: Pár hete beszélgettünk a kollégákkal, hogy ki milyen képzéseken volt eddig. A tréningek száma az v... (2008.09.30. 15:13) Az értékesítés problémái II.
  • Bertold: Ez igaz, bár nekem elég fura volt megtapasztalni, hogy tényleg így van. Sokszor a logikát, meg rac... (2008.09.30. 15:10) Az értékesítés alapjai (szerintem).

Linkblog

Pár szó a marketingről

2009.11.29. 21:30 :: Angel Wing

Elég nehéz eladni egy olyan terméket, amelyet nem promóztak megfelelően.

A promózás alatt azt értem, hogy a megfelelő célközönségen végzett felmérések alapján, e célközönségben széleskörben ismertté tették a szolgáltatást/terméket.

Promóznod viszont akkor nehéz, ha a cégednek, vagy a promózni kívánt termékednek/szolgáltatásodnak nincs, vagy nem kielégitő a poziciónálása.

A poziciónálás alatt azt értjük, hogy a termékedet a célközönségen belül egy már ismert dologhoz viszonyítod. Persze ez most így nagyon rövid és nagyon leegyszerűsített, de a tömör lényeg ez.

Ezzel a témakörrel a baj ott van, pl. egy cégnél, hogy vagy kialakítasz magadnak egy poziciót, vagy kapsz egy olyan poziciót, hogy "ő is csak egy..."

 

Szólj hozzá!

Címkék: közönség szolgáltatás cég termék pozició pozicónálás

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanadjeltobbet.blog.hu/api/trackback/id/tr991561830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása